|
|
Με το Εβραϊκό όνομα Αβαδδών αποδίδουν οι Εβραίοι με πολύ όμως περισσότερες τερατώδεις καταστάσεις, ότι αντίστοιχα περίπου πίστευαν οι αρχαίοι Έλληνες για τον Άδη, όπως πολύ ορθά απέδωσαν περί αυτού οι Εβδομήκοντα στη μετάφραση της Παλαιάς Διαθήκης, (Ιώβ κστ΄,6 και Παροιμίες ιε΄). Η Εβραϊκή ονομασία σημαίνει κατά γράμμα "τόπον ολέθρου", που αποτελεί τη μία από τις επτά συνολικά ονομασίες με την οποία και επισημαίνεται αυτό που λέγεται και σήμερα στη νεοελληνική δημώδη γλώσσα "η κάτω γη κι ο χάρος" που συνηθίζεται ιδιαίτερα σε κατάρες.
|
Εβραϊκή ονομασία που σημαίνει τόπος ολέθρου. |
|
|
|
Για εορταστική ημερομηνία πηγαίνετε στο αντίστοιχο ανδρικό
|
Εβραϊκή ονομασία που σημαίνει τόπος ολέθρου. |
|
|
|
θεωρείται η ιδρύτρια της εκκλησίας της Γεωργίας.
Γεννήθηκε στην Καππαδοκία, όπου κατοικούσαν πολλοί Γεωργιανοί και φέρεται ως συγγενής του Αγίου Μεγαλομάρτυρα Γεωργίου του Τροπαιοφόρου. Όταν η Αγία Νίνα μελετούσε το Ευαγγέλιο και έφθασε στο κεφάλαιο που έγραφε για την σταύρωση του Κυρίου, ο λογισμός της σταμάτησε στον χιτώνα του Χριστού. Αναρωτήθηκε πού θα βρίσκεται άραγε η επίγεια πορφύρα του Υιού του Θεού. Της είπαν, λοιπόν, ότι κατά την παράδοση, αυτή φυλασσόταν στην πόλη Μιτσχέτη της Ιβηρίας (Γεωργίας). Τα λόγια αυτά χαράχτηκαν βαθιά στην καρδιά της. Και παρακάλεσε την Θεοτόκο να την αξιώσει να πάει στην Χώρα των Ιβήρων, για να προσκυνήσει τον χιτώνα του Υιού και Θεού της. Η Παναγία άκουσε την προσευχή της και εμφανίσθηκε στον ύπνο της Αγίας. Την προέτρεψε να πάει στην Ιβηρία να κηρύξει το Ευαγγέλιο του Χριστού και της πρόσφερε ένα Σταυρό από κληματόβεργες, που θα ήταν η ασπίδα και ο φύλακάς της
|
Στην παλαιά αρχαιοελληνική γλώσσα η λέξη 'νίνα' σήμαινε 'λουλούδι'.
Είναι επίσης υποκοριστικό πολλών ονομάτων όπως τα Αικατερίνη, Ανανία, Ανανία, Ανίνα, Άννα, Αντωνία, Αντωνίνα, Αυγούστα, Βανίνα, Διογένεια, Δόμνα, Δομνίνα, Ευσταθία, Ιουνία, Ιωάννα, Κωνστανίνα, Κωνσταντίνα, Μανίνα, Μαριανίνα, Μαριάννα, Νίνα, Σαλώνη, Σαλωνίνα, Σατουρνίνα, Σουλτάνα, |
|
|
|
Δεν υπάρχει άγιος με αυτο το όνομα, παρακαλώ πηγαίνετε στο αντίστοιχο γυναικείο
|
Στην παλαιά αρχαιοελληνική γλώσσα η λέξη 'νίνα' σήμαινε 'λουλούδι'.
Είναι επίσης υποκοριστικό πολλών ονομάτων όπως τα Ανανίας, Άννινος, Αντωνίνος, Δομνίνος, Κομνηνός, Σατορνίνος, Σατουρνίνος, |
|
-
|
|
Μαρτύρησε αφού κλείστηκε μέσα σε σκοτεινή απομόνωση φυλακής.
|
Από το επίθετο αγνή που σημαίνει αθώα, αμερόληπτη, αμόλυντη, ανόθευτη, δίκαιη, καθαρή, σεμνή, σωστή τόσο στο σώμα όσο και στην ψυχή |
|
|
|
Ο Άγιος Ακάκιος έζησε περί τον 16ο αιώνα στη Ρωσία. Έλαβε το μοναχικό σχήμα από τον Ιωσήφ του Βολοκολάμσκ και ονομάσθηκε Αλέξανδρος. Το 1522 εξελέγη Επίσκοπος της περιοχής Τβερ και Κασίν. Κοιμήθηκε οσίως με ειρήνη το έτος 1567 και το ιερό λείψανό του μετακομίσθηκε στη μονή του Ζέλτικωφ.
|
Από το 'α' το στερητικό και το κακία και σημαίνει τον άκακο. |
|
|
|
|
Από το θεός και δούλος που σημαίνει "δούλος του Θεού" |
|
|
|
Ο Άγιος Ιωαννίκιος έζησε κατά τον 13ο αιώνα μ.Χ. Εξελέγη Μητροπολίτης Τυρνόβου της Βουλγαρίας και κοιμήθηκε με ειρήνη.
|
Πιθανώς από το Ιωάννης και το νίκη. Ο νικητής Ιωάννης. |
|
|
|
Δεν βρήκαμε άλλες πληροφορίες για τον Ρώσο αυτόν άγιο
|
Από το ουσιαστικό μελέτη και σημαίνει "αυτός που δείχνει ενδιαφέρον, προσοχή και φροντίδα". |
|
|
|
|
Από το ουσιαστικό στέφανος (στεφάνι) και σημαίνει "στεφανωμένος". |
|
|
|
Δεν βρήκαμε πληροφορίες για τη ζωή του.
|
Εξελληνισμένο Εβραϊκό όνομα που λένε ότι σημαίνει "χωμάτινος" ή "άνθρωπος". Η πραγματικότητα όμως είναι ότι η Εβραϊκή λέξη (דמם) 'δαμ' σημαίνει 'ξεκίνημα' και 'παράγω'.
Υπάρχει επίσης και ο ισχυρισμός ότι είναι ελληνικό αφού αποτελείται από τα αρχικά γράμματα των τεσσάρων σημείων του ορίζοντα: Α (Ανατολή), Δ (Δύση), Α (Άρκτος-Βορράς), Μ (Μεσημβρία-Νότος). |
|
|
|
|
|